четвер, 15 травня 2014 р.

МОДУЛЬ 11

Надали конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію моєї роботи та роботи інших учасників, які допоможуть нам - вчителям та учням у їх подальшому навчанні.  Всім велике дякую!!!
МОДУЛЬ 10

Модуль 10 навчив як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створила документ фасилітації.  Навчилася як я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та сприяти їх навчанню у ролі фасилітатора.
МОДУЛЬ 9

Цей модуль допоміг мені дати відповідь на запитання : " Як  можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів ", а зокрема,як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні та як правильно враховувати навчальні потреби різних учнів. Також на модулі обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Найцікавішим був аналіз шляхів здійснення диференціації навчання учнів.
МОДУЛЬ 8

Провели педраду з питань самооцінювання. Створила форми та доопрацювала плани оцінювання.В ході роботи над модулем сьогодні я познайомилась з бібліотекою, яка мене надзвичайно вразила, адже з їх допомогою можна оцінити будь-який етап роботи над проектом, і навіть такі, які ми не оцінюємо, наприклад, "Мислення". І головне, що непотрібно"вигадувати велосипед", він вже створений, потрібно тільки переробити його під себе. Сподобався мені прийом самооцінювання та вразила загальноприйнята система оцінювання. І з'явилася така думка, для того щоб відчути себе в "шкурі" дітей та краще їх розуміти, треба частіше вчителям займатися самоаналізом тих форм роботи, які ми пропонуємо дітям.
МОДУЛЬ 7

Я вважаю, що на даному етапі досить оптимальним є використання ІКТ технологій для підтримки навчання та оцінювання учнів саме через мережу інтернет, використовуючи вікі-ресурси, та "хмарні технології" для зберігання інформації
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: 


- у процесі виконання роботи учні можуть вести спілкування використовуючи скайп, аську, електронну пошту ну й звичайно мобільний телефон;


-діти можуть вести опитування через інтернет, використовуючи документи, яким надано спільний доступ;


- і можливо одне з найголовніших, це безпека у інтернеті. Тут, я думаю, учні повинні зрозуміти чому ми говоримо про безпечний інтернет.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет - ресурсів у процес навчання, а саме допомогти учням ефективно шукати корисні відомості та данні для роботи над проектом. Інтернет може бути потужним інструментом та помічником для учнів.